czwartek, 22 listopada 2012

Sylwester /Z.

Pewnie wiele z was zastanawiało się już nad Sylwestrową kreacją :) sama przyznam,że powoli zaczynam się rozglądać za czymś ciekawym. Wolicie coś klasycznego-mała czarna ze świecącymi dodatkami ? lub coś bardziej ekstrawaganckiego ? Znalazłam kilka ciekawych dla oka sukienek,pozwólcie,że wam je pokaże :

  Reserved,129,99 zł

Stradivarius, 159,90 zł



Reserved, 129,99 zł


Stradivarius,189,90 zł



Mano,189 zł


Reserved,159,99 zł 




Reserved, 129,99 zł


ZARA, 169 zł




Któraś przypadła do gustu ? Ja przyznam,że miałabym problem z wyborem,bo każda z nich ma coś w sobie.  
Możecie wysyłać różnego rodzaju linki z pomysłami na kreacje Sylwestrową z miłą chęcią popatrzę :) 


Z.

11 komentarzy:

  1. powalające ;) a wiesz jaką sukienkę na studniówkę np ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. wybrałabym raczej coś stonowanego i raczej w jasnych kolorkach :) znalazłam ostatnio jedną ciekawą mogę podesłać zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie lepsza by była z ramiączkami ?

      Usuń
    2. mi osobiście podoba się bez,jeszcze jak dziewczyna ma co pokazać wygląda to świetnie :D

      Usuń
  3. może oddzielna notka o sukienkach i dodatkach na studniówkę ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, jakie śliczne .:)

    + obserwuję . ;>
    U mnie juz kolejna notka . :)
    Zapraszam.:D

    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne, fajne ;D już odkładam kasę na jedną hehheh ;)

    OdpowiedzUsuń