poniedziałek, 26 listopada 2012

STRÓJ DNIA/Z&B

Jak minął weekend ? :) Mój był całkiem przyjemny,może nie działo się nic nadzwyczajnego,ale spędziłam go miło,mam nadzieje,że  wy również. Choć znowu się rozleniwiłam,wolne zdecydowanie za szybko mija ! Dziś pokażę wam mały outfit dnia codziennego :)















Będąc na chwilę w galerii znalazłam kilka ciekawych sukienek,może będą inspiracja na bal studniówkowy ?
ZARA,169 zł




ZARA,169 zł, buty 329 zł


Reserved,139,99 zł
(tył)






Reserved, 129,99 zł ,wybaczcie,że nie widać jej w całości,ale zdjęcie się nie udało.Jest ona cała gładka przed kolanko :)




Z &  B








18 komentarzy:

  1. W 2 sie zakochałam :333

    http://ameliawyrwass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne <3 choc osobiscie wole z większym dekoltem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog!
    obserwujemy i komentujemy nawzajem?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten warkocz fajny ! Jak się Go robi ? ;> a co do sukienki to ta czarna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. postaram się nagrać filmik,lub dodać zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd torba ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna fryzurka :)
    z sukienek chyba ta druga czarna mi się najbardziej podoba :) chociaż ta pierwsza też ładna :) szkoda, że znowu nie mogę mieć studniowki...tyle pięknych sukienek :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza i druga sukienka najbardziej mi się podobają, chociaż jeśli na studniówkę to 2 chyba bardziej ;d
    Piękną masz fryzurę i torebkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. czarna sukienka z zary - świetna!<3 sama mam podobną sukienke na studniówke - tyle, że z h&m'u. Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie dziś coś ?

    OdpowiedzUsuń
  11. nauka zwyciężyła :C jutro już na pewno coś będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta fryzura - fantastycznie wyglada!!!!! wow!!!

    OdpowiedzUsuń