niedziela, 25 listopada 2012

mikołajki /D.

witam ponownie :) dopadł mnie już świąteczny nastrój, myśląc o nadchodzących mikołajkach wpadłam na pomysł by pomóc Wam w wyborze prezentu dla płci przeciwnej, chłopaka czy też przyjaciela, a może kolegi z klasy? ja zawsze miałam z tym problem, moja pomysłowość często kończyła się na dość pospolitych prezentach, w obawie przed tym czy też podarunek się spodoba. oczywiście możecie skorzystać z takich propozycji jak książka, płyta, perfumy, ale ciekawie byłoby zrobić coś od siebie, własnoręcznie :) mogą to być świąteczne ciastka, pierniki, malowana lub wyklejana bombka, świątecznie ozdobiona ramka do wspólnego zdjęcia. przygotowałam dla Was również kilka innych pomysłów, starałam się ograniczać cenowo, lecz jeśli macie do dyspozycji trochę więcej kaski, zawsze możecie ocieplić życie swoim chłopcom i podarować im ciepły, żakardowy sweter :)

 czapka 59,90 szalik 79,90 H&M
 
  
 39,99 Reserved

 czapka 39,90 szalik 79,90 H&M
39,99 Reserved

25,90 Zara
     
19,90 Cropp  

59,99 Reserved

portfel 35,90 Cropp
 
termofor 36,99 Primark


choco sticks, chocolissimo od 26,95


męska bransia, różne wzory allegro od 9,90

pamiętajcie, że każdy ma inny gust i nie wszystkie moje propozycje muszą być trafione

20 komentarzy:

  1. za jedną parę 40 zł czy za dwie xd ?

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba Mi się to, że codziennie pojawia się tu coś nowego ;)

    i nie jest to na jeden temat ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam właśnie z tym problem... Wylosowałam kogoś kogo w ogóle nie lubię, jest chłopakiem, na pewno nie lubi czytać, muzyki też nie słucha, a jakichś ubrań to mu nie będę kupować.. Pozostaje jakiś kubek ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a do ilu zł ? a może ta bransoletka z allegro hmm ? zawsze można dać Mu kase i niech sam Sb coś wybierze lub niech Ci powie co chce ;)

      Usuń
    2. ewentualnie możesz mu podarować torbę słodyczy :) praktyczne i na pewno osłodzi mu życie :)
      albo może portfel? /D.

      Usuń
    3. najgorzej chyba trafić na kogoś, kogo się nie lubi..

      Usuń
  4. ja jestem singlem, w klasie mikołajek nie ma, więc nie mam w tym roku problemu z prezentami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje , ratujesz mi zycie ! Zapraszam do mnie : )

      Usuń
  5. a jakiś pomysł na prezent urodzinowy ? ;> Lub na święta ? Nie mam głowy do wymyślania prezentów xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli myślisz o konkretnej osobie, zastanów się najpierw jakie ma zainteresowania, czy lubi sport, może jest muzykiem, lubi modę czy raczej jest zagorzałym rap-słuchaczem? może ucieszyłby go fullcap, nowa kostka do gry na gitarze? pomysłowe etui na tablet, gra na PS3? jeśli raczej się nie wyróżnia zawsze ogromną radość sprawi mu własnoręcznie upieczony tęczowy tort!

      Usuń
    2. z tym tortem dobry pomysł, a masz jakiś dobry przepis, który możesz tu polecić ?

      Usuń
    3. http://slodkierzeczy.pl/2012/06/jak-zrobic-teczowy-tort-przepis/ polecam :)

      Usuń
  6. ciekawy blog :)
    99207.blogspot.com zapraszam do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rady, lecz zwykle na mikołajki głównie w szkole są rzeczy do 25zł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazałam jedynie przykłady, zawsze można znaleźć podobne rzeczy za niższą cenę :)

      Usuń
  8. pierwsza czapka jest genialna.: o
    xswagonbitchx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń