czwartek, 29 listopada 2012

dopinany kołnierzyk /D.

kołnierzyk. ostatnimi czasy bardzo pożądany i poszukiwany dodatek, który nadaje stylizacji nowy charakter. można go nosić do bluzek, sukienek czy swetrów. dodaje szyku nawet zwykłym t-shirtom, odmieni wygląd naszej garderoby bez inwestowania w nowy ciuch :)
 Zara 99,90
C&A 55,90 (mój faworyt z uwagi na bogaty wybór kolorów)
Reserved 59,99


Reserved 59,99
Stradivarius 34,90
C&A 29,90 (dostępny również w kolorze czarnym i łososiowym)
Top Secret 34,99
House 31,89


House 31,89

19 komentarzy:

  1. Nawet do zwykłego podkoszulka ? ;)
    A Ty masz jakąś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu nie? :) wystarczy że będzie gładka bądź z delikatnymi wzorkami.

      tak posiadam naszyjnik w kształcie kołnierzyka i jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. ten z ZARY nie dość, że brzydki i ostry szajs to jeszcze 100 za niego chcą no co za ludzie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, jakościowo do dobrych też nie należą, ale wiecie to taki szpan w stylu : gdzie kupiłaś? A w ZARZE wiesz...żałosne no, ale cóż ;)

      a co do pozostałych to śliczny, a Ty masz którąś z tych ? ;> mam nadzieję, że nie to z ZARY heh ;p

      Usuń
    2. mam bardzo podobny do tego przedostatniego z Housa :)

      Usuń
    3. nie wiem co wy do tej zary macie.

      Usuń
    4. nie chodzi o to czy coś mam czy niee. tylko uważam, że ceny powinny być przynajmniej o 70 % tańsze, bo za takie szmaty (przepraszam za słownictwo) nikt normalny nie wyda majątku. Tam nawet zwykły top (biały podkoszulek) kosztuje około 70 zł, a jak patrzyłam na bransoletki to ZWYKŁY sznureczek 60 no sorry.

      Usuń
    5. jak ktoś ma kasę to kupuje chyba proste ?

      Usuń
    6. snoby chyba..nawet Ci co kasę mają mogli by to na co innego przeznaczyć, jest tyle osób potrzebujących, ale nie lepiej koszulkę za 100 zł kupić ;/

      Usuń
    7. krew Mnie zalewa jak to czytam xd każdy kupuje to co chce i wydaje na to tyle ile chce ;D Dziękuję za uwagę ! :D

      a kołnierzyki śliczne ;* ;)

      Usuń
  3. Spokojnie. Ta wymiana zdań jest nie potrzebna i do niczego nie prowadzi

    OdpowiedzUsuń
  4. ten 3 jaki ładny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. a te 2 w jakich jest jeszcze kolorach ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarny, kremowy, jasnofioletowy, miętowy oraz ten jasnoróżowy :)

      Usuń
    2. no to jest w czym wybierać ;)

      Usuń
  6. Lubię tego bloga, wchodzę tu od początku, więc pomyślałam, że będę się podpisywać jako G. może być ?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ostatni, na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciu ;p

    OdpowiedzUsuń