poniedziałek, 17 grudnia 2012

sieciówki/ M.



Hej,znalazłam dziś trochę wolnego czasu, który wykorzystuję na szperanie po sieci, w poszukiwaniu rzeczy, którymi mogłabym się z Wami podzielić. W sklepach jest mnóstwo wyprzedaży, ale także i ludzi, którzy przyszli w tym samym celu co my. Święta coraz bliżej, mam nadzieję że prezenty kupione, nastrój świąt w Waszych pokojach panuję, oraz że tak jak ja czekacie aby ubrać choinkę. Na chwilę odpocząć, spędzić czas z rodzinką oraz z przyjaciółmi , to dokładnie to o czym teraz marzę. Aby do piątku! 
Więc, przedstawiam Wam kilka rzeczy: 


H&M 69,90zł

H&M 79,90zł


H&M 79,90zł


Zara 149,90zł


Reserved 79,90zł



Reserved 79,99zł


Cubus 79,99zł

C&A 79,90zł

Jeśli nadal nie macie sukienki na sylwestra, zajrzyjcie do Bershki, są wspaniałe sukienki,oto kilka z nich:


I na koniec, moja ukochana piosenka,



M.

12 komentarzy:

  1. Ta czarna bluzeczka jest śliczna <3 Też Mi się Ona bardzo podobała, ale muszę powiedzieć, że niestety wygląda Ona duuuużo lepiej na wieszaku niż na kimś..niestety dużo jest takich rzeczy ;)
    A co do sukienki to znalazłam swoją wymarzoną <3! Krótka z baskinką w krwistoczerwonym kolorze, ale butów nadal poszukuje he !
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się dodać rzeczy w odpowiednich cenach :)
      sukienki z baskinką, zwłaszcza w tym kolorze są naprawdę urocze, gratuluję że znalazłaś to co chciałaś,na pewno będziesz pięknie wyglądać :)

      Usuń
    2. Hmm, a wiesz gdzie mogła bym kpić czarne matowe szpilki ? najlepiej 16 :D

      Usuń
    3. szczerze mówiąc, nie rozglądałam się po sklepach za szpilkami, ale na deezee.pl mogą Cię zainteresować:)

      Usuń
  2. Fajnie, że znowu zaczynacie pisać codziennie ;P G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staramy się nadrabiać zaległości w pisaniu:D

      Usuń
  3. ja muszę jeszcze jeden prezent wybrać na święta, ale nie wiem co :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno znajdziesz coś interesującego.Pochodź po takich sklepach jak empik czy home&you, można znaleźć ciekawe rzeczy/prezenty :)

      Usuń
  4. śliczne te rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana na naszym blogu, sprawdź o co chodzi! :)
    99207.blogspot.com
    K&K

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta spódniczka w srebrne cekinki ... <3 chyba sobie taką kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, pokażcie swoje twarze PLS <3

    OdpowiedzUsuń