niedziela, 2 grudnia 2012

Nails/ M.


Hej, jest coraz zimniej, coraz bardziej nie chcę nam się wychodzić z ciepłych domów, zwłaszcza mi. Wolę wziąć kocyk,założyć gruby wełniany sweter, zrobić kawę i pooglądać plotkarę, niż marznąć na dworze. Ostatnio wpadłam na pomysł, skoro już tak siedzę i nic nie robię, zrobić jakiś wzorek na paznokciach, poszukałam trochę w internecie i znalazłam ciekawe pomysły, na pewno spośród Was znajdują się talenty artystyczne, dlatego jak najbardziej możecie sobie pozwolić na drobne szaleństwa, które będą  przyciągać wzrok, oto kilka pomysłów : 













Jakie kolory najczęściej goszczą na waszych paznokciach ?  



12 komentarzy:

  1. gdzie można kupić taki lakier matowy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w każdej drogerii , np: Wibo, So Matte, 6zł , Golden Rose, Matte Nail Lacquer, 7 zł , czy Essence, Matt Top Coat, 8 zł.

      Usuń
  2. ale śliczne wzorki <3 umiesz już jakiś ? G.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie kolory stonowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te czerwone z motywem czerwonym świetne *.* wiesz jak takie zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  5. te z ćwiekami są ładne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. brokatowe są doooooobre :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubi tego Bloga, na serio ;) Aa.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak sie robi te pierwsze ? :) chodzi mi o te koraliki czy jakos tak :P

    OdpowiedzUsuń