piątek, 28 grudnia 2012

sales /D.

hej, jak Wam minęły święta? ja niestety się rozchorowałam i święta oznaczały dla mnie leki i chusteczki. Boże Narodzenie minęło, ale nadeszły duże wyprzedaże, z których grzechem byłoby nie skorzystać. ja odwiedziłam takie sklepy jak cubus, stradivarius i new yorker. zobaczcie same kilka z rzeczy, które udało mi się wygrzebać (niestety zdjęcia wyszły słabej jakości, więc żeby nie męczyć Waszych oczu wrzucam tylko to co udało mi się znaleźć w necie):



kupiłam również sukienkę, którą mam w planach założyć na sylwestrową domówkę :)
a Wy? jak Wam idzie wydawanie świątecznych pieniędzy? :)

10 komentarzy:

  1. hej :) chcialabym przyjaciolkom na walentynki zrobic sama bransoletki, tylko nie takie z muliny tylko np: ze sznureczka z jakimis zawieszkami. Znasz moze jakies strony z w miare tanimi polproduktami ? prosze o szybkooo odpowiedz. podaj link :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo szukałam takiej stronki, jednak najtaniej zawsze wychodziło mi allegro, możesz spróbować na http://www.swiatkoralikow.pl/

      Usuń
    2. dzięki :)

      Usuń
  2. 14.14 <3 xd

    a co do notki, to fajne te rzeczy :D ale w galerii pewnie ludzi jak mrówków ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie da się ukryć, więc zawsze próbuję rano, kiedy jeszcze ich tak wiele nie ma :P

      Usuń
  3. daaaaaaajcie coś ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny zaniedbujecie nas :c
    CHCEMY NOWEJ NOTKIII !!!!!

    OdpowiedzUsuń